Mest anvendte selvbetjeningsløsninger
Alle selvbetjeningsløsninger
AB 345 - Anmodning om udbetaling af løntilskud - pct-sats af lønnen
Virksomheden anvender denne indberetning, når de vil anmode kommunen om udbetaling af løntilskud på en medarbejder. Indberetningen gælder efter lov om aktiv beskæftigelse og tidligere ordninger omkring aktivloven og bistandsloven.
AB 405 - Anmodning om udbetaling af tilskud til mentorfunktion
Brug denne indberetning til at søge om udbetaling af tilskud til en mentorfunktion eller udbetaling af uddannelsesudgifter for mentoren. Tilskuddet skal være bevilget på forhånd af jobcenteret.
Adresseforespørgsel
Enhver kan få oplysninger om en anden persons adresse, hvis ikke personen har hemmelig adresse (beskyttet).
Anmeld manglende tømning af affald
Her kan man indberette manglende afhentning af affald.
Anmeldelse af farligt affald
Alt farligt affald skal anmeldes til kommunen. Kommunen er forpligtet til at have en ordning for ikke-genanvendeligt farligt affald.
Anmeldelse af socialt bedrageri
Virksomheden anvender indberetningen ved anmeldelse af socialt bedrageri.
Anmeldelsesskema for byggeaffald
Anmeld her, hvis du skal nedrive, renovere eller vedligeholde bygninger eller anlæg og du vil få mere end 1 ton byggeaffald. Anmeld også termoruder, der kan være fra perioden 1950-1977 - uanset mængde. Du skal anmelde før du går i gang med arbejdet.
Anmod om ændring af affaldsordning
Her kan man anmode om at få ændret din eksisterende affaldsordning
Anmodning om beholderkontrol - 10 års kontrol.
Beholdere for flydende husdyrgødning, ensilagesaft eller spildevand skal kontrolleres af en autoriseret kontrollant mindst hvert 10. år.
Anmodning om dagpenge ved sygdom - Selvstændige uden CVR
Fra 1. september 2011 er det obligatorisk at bruge NemRefusion til indberetning vedrørende dagpenge. Denne selvbetjeningsløsning kan kun benyttes af selvstændige, som ikke kan få udstedt et CVR-nummer.