Mest anvendte selvbetjeningsløsninger
Alle selvbetjeningsløsninger
AB 345 - Anmodning om udbetaling af løntilskud - pct-sats af lønnen
Virksomheden anvender denne indberetning, når de vil anmode kommunen om udbetaling af løntilskud på en medarbejder. Indberetningen gælder efter lov om aktiv beskæftigelse og tidligere ordninger omkring aktivloven og bistandsloven.
AB 405 - Anmodning om udbetaling af tilskud til mentorfunktion
Brug denne indberetning til at søge om udbetaling af tilskud til en mentorfunktion eller udbetaling af uddannelsesudgifter for mentoren. Tilskuddet skal være bevilget på forhånd af jobcenteret.
Afregning af tilskud til det frivillige folkeoplysende foreningsarbejde
Denne indberetning bruges ved afregning af tilskud til det frivillige folkeoplysende foreningsarbejde.
Afregning vedr. tilskud til folkeoplysende voksenundervisning
Denne indberetning bruges ved afregning af tilskud til folkeoplysende voksenundervisning.
Anmeldelse af socialt bedrageri
Virksomheden anvender indberetningen ved anmeldelse af socialt bedrageri.
Anmeldelse om B-boring
Denne indberetning anvendes ved anmeldelse om B-boring.
Anmeldelse om påbegyndelse af byggearbejde
I Byg og Miljø kan du anmelde påbegyndelse af byggearbejde.
Anmeldelsesskema for byggeaffald
Anmeld her, hvis du skal nedrive, renovere eller vedligeholde bygninger eller anlæg og du vil få mere end 1 ton byggeaffald. Anmeld også termoruder, der kan være fra perioden 1950-1977 - uanset mængde. Du skal anmelde før du går i gang med arbejdet.
Anmodning om dagpenge ved sygdom - Selvstændige uden CVR
Fra 1. september 2011 er det obligatorisk at bruge NemRefusion til indberetning vedrørende dagpenge. Denne selvbetjeningsløsning kan kun benyttes af selvstændige, som ikke kan få udstedt et CVR-nummer.
Anmodning om lønrefusion (ressourceforløbsydelse under jobafklaringsforløb) - dp 202H
Du skal anvende denne digitale løsning, når du skal anmode om lønrefusion, fordi din sygemeldte medarbejder efter en periode med sygedagpenge er overgået til et jobafklaringsforløb.